Setka na trzech #10 – Dominion

Dzisiaj nie bez przyczyny sięgamy po żelazną klasykę. Z jednej strony pora na kolejną Setkę na trzech, a z drugiej na Wspieram.to ufundowało się już nowe polskie wydanie Dominiona. Nie będzie więc już lepszej okazji do pogadania o o grze, która dała początek całemu gatunkowi. Czy Dominion broni się po latach? Czy warto zainwestować w nowe wydawnictwo? Wystarczy kliknąć i posłuchać.

Przy okazji czemu by nie polubić naszej stronki na Facebooku i nie zasubskrybować naszego kanału na Youtubie? Zachęcamy 🙂

Prezentacja:

Wersja audio do POBRANIA

Recenzja:

Jeżeli nie wiesz dlaczego gry otrzymują od nas 0, albo 1 zajrzyj tutaj.

Setka na trzech #10 – Dominion by Gradanie on Mixcloud

Wersja audio do POBRANIA

  • Paweł

    Dzięki za audycję, zawsze miło Was posłuchać – humor od razu lepszy 😀 Z akcji skorzystałem, teraz tylko czekać na przesyłkę 😀

  • siefczyk

    Ja mam do tej gry mieszane uczucia. Z jednej strony faktycznie nowa mechanika dużo namieszała w światku planszówek i siadałem do tej gry z ogromnymi oczekiwaniami i… nie chcę powiedzieć, że się zawiodłem czy rozczarowałem (tym bardziej, że skończyło się na tym, że od razu kupiłem Intrygę, bo nasi współgracze zdecydowali się wtedy na podstawkę, więc nie chcieliśmy się dublować), ale nie porwała mnie jak inne gry, które wtedy poznawałem. Może trochę też dlatego, że permanentnie dostawałem w tyłek od „młodszej młodzieży” (znaczy od 7-latka…), choć przegrać z własnym dzieckiem to jak wygrać. Siadam, zagram, mam fun, ale nie ocham i acham 🙂

  • Galthran

    Tak tylko w ramach promocji dobrego Ameri 😀 Podobna mechanika pojawiła się w StarCrafcie kilka lat wcześniej tyle, że to mechanizm jeden z wielu w SC. Także z tą innowacyjnością ludzie przesadzają. Faktem jest natomiast, że Dominion rozpropagował tą mechanikę.

    • Ink

      Tak dokładnie to rok wcześniej 🙂 Ale masz rację, tak jak zresztą wspominałem w podcaście – Dominion nie wynalazł oczywiście deckbuildingu, natomiast wprowadził gatunek, gdzie deckbuilding jest osią i istotą rozgrywki.