Gradanie – Koryo
Koreańczycy już raz próbowali zawojować polski rynek za pomocą gry Toc Toc Woodman. Czy się udało – to trzeba by zapytać sklepów, my tymczasem zajmujemy się Koryo, które już samym tytułem promuje ojczyznę Parka Jae-sanga.
Gradanie – Nehemiasz
Dwie sytuacje prowokują to bardzo twardego wymawiania „H” – pierwsza to oczywiście tworzenie postaci do Warhammera o szlachetnym imperialnym pochodzeniu. Drugą niedawno wykreował dla nas Wookie.
Gradanie – Pagoda
Pagody są charakterystyczne dla kultur azjatyckich, niemieckie spojrzenie jednak padło konkretnie na ich japońską wersję. Tam bowiem były one budowane z drewna, a tego surowca, jak zobaczycie na filmiku, zdecydowanie nie brakuje w nowej grze autorstwa Arve D. Fühlera.
Gradanie – Targi
Trzydzieści czwartków to już przyzwoity wynik. Trzydzieści jeden? Odd better, że tak sucharowo pozostaniemy w tematach okołomatematycznych 😉 Zapraszamy na odcinek poświęcony grze Targi.
Gradanie – Listy z Whitechapel
Podobno poniedziałek jest najpopularniejszym dniem na popełnienie samobójstwa. Jak jest z morderstwami – tego nie wiemy, ale za to wiemy, że czwartek jest najpopularniejszym dniem pojawiania się Gradania 🙂
Urbania
Parafrazując klasyka można by powiedzieć „Czwartek, czwartek, Gradanie wychodzi w czwartek” – regularności staje się zadość i oto przed Wami kolejny odcinek Gradania ZnadPlanszy – tym razem zajmujemy się w nim grą Urbania.
Się Wie. Znaczy CV.
Obiecaliśmy czwartek i słowa dotrzymujemy 🙂 Tym razem przyglądamy się grze Filipa Miłuńskiego zatytułowanej CV. Otrzymujemy możliwość zastępczego przeżycia naszego życia – my natomiast zapraszamy do zastępczego wyrobienia sobie opinii o grze poprzez oglądanie i słuchanie 🙂 Za tydzień także nie zawiedziemy z regularnością, to pewne jak nasza obecność na Falkonie. Dzisiaj wodolejstwa pisanego mniej, […]
Steam Park
Witamy w czwartym, opóźnionym odcinku Gradania ZnadPlanszy. Dzisiaj opowiadamy Wam i pokazujemy grę Steam Park, którego autorzy to: Aureliano Buonfino, Lorenzo Silva oraz Lorenzo Tucci Sorrentino (nie będziemy ryzykować odmieniania włoskich nazwisk 😉 ). Tym razem nie rozbijaliśmy filmiku na prezentację i pokazanie rozgrywki, gdyż w grze czasu rzeczywistego było to problematyczne – zamiast tego […]